گروه اجتماعی- اگر از تعرفه دریافتی توسط پزشکان شکایت دارید بلافاصله با این سامانه تماس بگیرید.
شماره تلفن 1690 در طول شبانه روز آماده دریافت نظرات و شکایت هموطنان است و در اسرع وقت به آن رسیدگی میکند.
کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی علاوه بر روش های موجود، میتوانند از طریق تماس با سامانه تلفنی 1690 یا ثبت شکایت در سایت اینترنتی www.1690.ir شکایات خود را اعلام و کد رهگیری دریافت نمایند.
هرگونه دریافتی بالاتر از سقف تعرفه خدمات سلامت مصوب هیئت وزیران به هر طریقی از جمله قید خدمات ارائه نشده در صورت حساب بیمار ،دریافت هرگونه وجه بدون ارائه رسید رسمی هرگونه دریافتی خارج از بیمارستان ها و مراکز جراحی محدود بابت ارائه خدمات در این موسسات، عقدهرگونه قرارداد یا پرداخت بالاتر از تعرفه های مصوب هیئت وزیران توسط سازمان های بیمه گر پایه و تکمیلی و سایر نهادهای حمایتی و سایر سازمانهای دولتی و غیر دولتی خریدار خدمات سلامت و هرگونه تبانی مالی بین موسسات و مراکز ارائه دهنده خدمات سلامت به ضررگیرندگان خدمات تخلف محسوب می شود.
بر اساس این شیوه نامه در صورت وقوع تخلف در هر یک از مراکز خصوصی و خیریه و عمومی غیر دولتی، مراکز دولتی وابسته به دانشگاه یا دانشکده های علوم پزشکی و نیز تخلف پزشکان شاغل در بخش خصوصی و خیریه و عمومی غیر دولتی، مجازات های متفاوتی در نظر گرفته شده است.
بيمه سلامت کشور و به استناد ماده (9) قانون احکام دائمی برنامههای توسعه کشور - مصوب 1395- تصويب کرد:
1- تعرفه خدمات تشخيصي و درماني در بخش خصوصی در سال 1397 به شرح زیر تعيين میشود:
الف- ارزیابی و معاینه (ویزیت) پزشکان و کارشناسان پروانهدار در بخش سرپايي خصوصی:
1- پزشکان، دندانپزشکان عمومی و دکتری تخصصی در علوم پایه (PhD) پروانه دار |
(000ر245) ریال |
2- پزشکان، دندانپزشکان متخصص و پزشک عمومی دارای مدرک دکتری تخصصی در علوم پایه (MD-PhD) |
(000ر384) ریال |
3- پزشکان فوق تخصص، دوره تکمیلی تخصصی(فلوشیپ) و متخصص روانپزشکی |
(000ر479) ریال |
4- پزشكان فوق تخصص و دوره تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) روانپزشک |
(000ر546) ریال |
5- كارشناس ارشد پروانهدار |
(000ر206) ریال |
6- كارشناس پروانهدار |
(000ر178) ریال |
انتهای پیام/